Święto Dziękczynienia. Dzień, w którym rodziny zbierają się, by przy jednym stole wspólnie zjeść pieczonego indyka. Król stołu, którego nie może zabraknąć, podczas wieczerzy zostanie pokrojony przez głowę rodziny. W Storyville również obchodzone jest to święto. Tylko wygląda ono zupełnie inaczej. Nikt nie spędza go sam, a wręcz przeciwnie. Odwieczni wrogowie, Vanbergowie i Belfreyowie, na ten jeden dzień w roku, ramię w ramię, organizują bal w Ratuszu z okazji Święta Dziękczynienia. Wieczorowe kreacje, wykwintny szampan i najlepsze jedzenie w mieście to rzeczy, które charakteryzują tę imprezę. Każdy chce dostać osobiste zaproszenie od głowy jednego z rodów, ale z reguły Helen i Alfred zostawiają to swoim dzieciom i wnukom. To doskonała okazja do nawiązania nowych znajomości lub próby zawiązania jakiś korelacji biznesowych. Niestety, niektórzy oczekują tylko jednego. Afery, która wisi wręcz na włosku w momencie spotkania się dwóch aż tak zwaśnionych rodów niczym w dziele Szekspira.
W świecie bajkowym to kolejny dzień, w którym postacie muszą rozwiązać zagadkę. Albo chociaż spróbować znaleźć jakieś rozwiązanie. Cały ten czas, który już zmarnowali na marne próby przywrócenia dawnego porządku wyczerpuje każdego. Gdyby tylko mieli możliwość, żeby to wszystko odkręcić. Właśnie w ten sam dzień, kiedy w drugim świecie przypada Święto Dziękczynienia wszystkie bajkowe postacie, które zostały w krainie, spotkały się na polanie. Musiały działać, dlatego potrzebny był im plan. I szczęście. Dużo szczęścia.
Los Angeles rządzi się swoimi prawami. Wielkie miasto, gdzie młodzi ludzi próbują podbić filmowy świat. Wielu z nich przyjechało tutaj samemu jak palec. Innych łączy wspólny cel. Do tej grupy należą łowcy, którzy przeczuwają, że coś jest nie tak. Zwierają swoje szyki, ale również potrzebują świeżej krwi. Gerard O'Malley postanowił wykorzystać święto do swoich własnych celów. Moment wstąpienia do tej grupy jest czymś niesamowitym. Sam rytuał przejścia to coś, co Gerard opracowywał przez lata. Czy jesteś gotowy, żeby wkroczyć na ścieżkę walki z magią?
Misje: Storyville: 1. Przynajmniej 4 przedstawicieli każdej z rodzin fabularnych musi pojawić się na balu w Ratuszu. [0/4] +5 pkt. magii
2. Co to za bal bez małej dramaturgii - co najmniej 3 postacie muszą wprowadzić odrobinę zamieszania. [0/3] +10 pkt. magii
3. Jako, że postacie NPC są ważne, kilka osób (co najmniej 5 postaci) musi albo wdać się z nimi w dyskusję albo poplotkować na temat któregoś z obecnych gości. [0/5] +10 pkt. magii
4. Minimum 5 osób musi wziąć udział w organizowanych przez Ratusz atrakcjach. [0/5] +5 pkt. magii
Bajkowa kraina: 1. Wszystkie postacie, które zostały w bajkowej krainie muszą się stawić na spotkaniu na polanie. +5 pkt. magii
2. Co najmniej 6 postaci musi próbować opracować plan przedostania się do Świata Bez Magii. [0/6] +5 pkt. magii
3. Rozegrane muszą zostać co najmniej trzy wątki, w których postaci będą miały trudności z posługiwaniem się magią. [0/3] +10 pkt. magii
4. Użyte muszą zostać przynajmniej 4 magiczne przedmioty zgodnie z ich przeznaczeniem. [0/4] +10 pkt. magii
Los Angeles: 1. Na zorganizowane przez Łowców spotkanie stawić musi się co najmniej 4 ich przedstawicieli [0/4] +5 pkt. magii
2. Przynajmniej 3 postacie należące do Dobrych Dusz muszą porozmawiać na temat pogłosek o magicznych anomaliach pojawiających się gdzieś w okolicach Los Angeles. [0/3] +10 pkt. magii
3. Co najmniej 4 Łowców musi rozegrać wątek z wykorzystaniem specjalnych narzędzi łowców. [0/4] +10 pkt. magii
Informacje praktyczne: 1. Bal w Storyville odbywa się w
Neverland Hotel. Oficjalne rozpoczęcie w
Sali Balowej . Otwierającymi są Alfred Vanberg wraz z Helen Belfrey.
2. Zebranie bajkowych postaci odbywa się w
Zaczarowanym lesie. Zebranie prowadzi Mistrz Gry.
3. Rozdział zakończy się po ukończeniu wszystkich misji.
4. Wraz z upływem rozgrywki będą pojawiały się atrakcje zorganizowane przez Ratusz, w których będzie można zdobyć punkty magii!