Zachowane wspomnienia: 100% MOJA HISTORIA TO : Prastara istota
☆ Punkty magii : 715
☆ Liczba postów : 354
Genetyki Czw 15 Lis - 15:01 | |
| Genetyki Genetyki
Niektóre postaci, oprócz wyuczonych umiejętności magicznych, posiadają szereg innych zdolności, z którymi się urodzili. Trudno sobie wyobrazić wróżkę bez skrzydełek, albo psa, który po przeniesieniu do Storyville miałby na zawsze zostać człowiekiem. Z tego powodu udostępniamy listę genetycznie dziedziczonych zdolności, które automatycznie, wraz z powrotem magii, zaczynają działać w waszym życiu. Jako, że na początku magia w mieście działa inaczej, podzieliliśmy je na poziomy panowania nad genetyką oraz to, z czym musicie się mierzyć w trakcie rozgrywek. Jeśli uważasz, że Twoja postać nie pasuje do żadnej z poniżej opisanych grup, możesz napisać do administratorów i opisać sytuację oraz to, dlaczego powinna znaleźć się na forum.
Poziomy panowania: Poziom 1 automatycznie włącza się z powrotem magii - Twoje moce nie działają tak, jak powinny. Musisz opisać minimum 3 razy w ciągu rozdziału to, że samoczynnie włączają się i nie możesz nad nimi zapanować, w przeciwnym razie pod koniec rozdziału tracisz wszyskie punkty magii (chyba, że jest to wcześniej uzgodnione z administracją, że nie ma możliwości odegrania 3 takich postów). Poziom 2 - Twoje moce działają, ale nie tak, jak powinny. Rzucasz kostką i rozgrywasz jeden wątek, w którym opiszesz efekt swoich wróżkowych mocy, inaczej tracisz wszystkie punkty magii. 1-2 kostki: całkowita klapa, Twoje moce nie dają nad sobą zapanować. W zależności od umiejętności, musisz rozegrać ich fiasko i minimum 1 negatywną konsekwencje, którą ze sobą niesie. 3-4 kostki: próbujesz swoich umiejętności w praktyce i okazuje się, że nie było tak źle! Musisz rozegrać jedną rozgrywkę, w której moc działa tak, jak powinna oraz drugą, dodatkową, w której nie zadziałała w ogóle. 5-6 kostek: umiejętności działają tak, jak sobie życzysz. Poziom 3 - całkowicie panujesz nad swoją magią. Gratulacje!
CZAROWNICA / CZARODZIEJ I poziom: automatycznie II poziom: 20 punktów magii III poziom: 30 punktów magii ☆ Talent magiczny - dzięki wrodzonej mocy magicznej, możesz wykupić specjalizacje na 3 poziomie. Poziom 3 traktowany jest wtedy w opisach jako poziom 4, poziom 5 pozostaje bez zmian. ☆ W tych czasach każdy potrafi latać - jako szanujący się magik musisz potrafić zamiatać miotłą w odpowiedni sposób (z zachodu na wschód), aby napełnić ją mocą i móc możliwość dosiadania jej! Od teraz możesz bez przeszkód poruszać się na miotle między subforami. Pamiętaj, że podróż między krainami (np. Storyville a Wonderlandem, albo Neverland a Zaczarowany Las) - możliwa jest tylko za pomocą odpowiedniej zdolności/przedmiotom. Lista osób z genetyką: Czarnoksiężnik Oz @Haley Gale (3) @Ella Wink (1) @Murphy O'Riley (1) @Randy O'Riley (1) @Noel Vanberg (1) @Glinda The Good Witch (1) @Cornelia Thorburn (1) @Noel Vanberg (3) @Coleysia Vanberg
WRÓŻKA: Poziom 1: 0 pkt magii Poziom 2: 20 pkt magii Poziom 3: 40 pkt magii
☆ Szybka jak wiatr - każda wróżka posiada skrzydełka, które pozwalają jej latać. Nie czekaj, tylko rozkładaj ramiona i szybuj! ☆ Zjedz mnie, wypij mnie - wróżki mogą zmieniać swój rozmiar i w razie potrzeby kurczyć się do maleńkich rozmiarów, jak również na własne życzenie potrafią wrócić do rozmiarów człowieka. Nie daj się złapać w dziurce od klucza! Lista osób: @Trixie Bell(3) @Thia Zimmer(3) @Nonnie Belfrey (1) @Sinclair Gale (1)
ISTOTA PRZEMIENIONA: Poziom 1: 0 pkt magii Poziom 2: 20 pkt magii Poziom 3: 30 pkt magii
☆ Przemiana - jako, że nie jesteś tak naprawdę człowiekiem, możesz przemieniać się w swoją prawdziwą postać i odwrotnie. Pamiętaj, że niektóre postaci mogą doznać szoku, jak to zobaczą! Lista osób: @Lacey Belfrey(1) @Xi Shuai (1) @Kitty Jones (3) @Lin Wenjun (1) @ELYSE DAAÉ (1) @Odette (1)
SYRENA Poziom 1: 0 pkt magii Poziom 2: 40 pkt magii Poziom 3: 60 pkt magii
☆ Skrzela - syreny potrafią oddychać pod wodą za pomocą skrzeli, dzięki którym może nawet całe życie nie wypływać na powierzchnię! ☆ Podwodna podróż - nikt nie potrafi pływać lepiej i szybciej niż mieszkańcy Podwodnego Królestwa. Jako syrena masz możliwość szybkiego podróżowania w obrębie wszystkich krain - wystarczy że wskoczysz do morza, a chwilę później wyskoczysz w zupełnie innym miejscu! ☆ Syreni śpiew - czyli zguba wszystkich marynarzy. Kobiety (i mężczyźni) z rybimi ogonami potrafią uwodzić jak nikt inny! Jeśli usłyszysz śpiew syreny (albo syrena) - automatycznie zakochujesz się w niej (lub w nim) najbardziej na świecie na czas jednej rozgrywki! Lista osób z genetyką: @Sylvana Vanberg(1) @Złota Rybka(2)
WIEDŹMIN Poziom 1: automatyczny Poziom 2: 40 pkt magii Poziom 3: 55 pkt magii
☆ Znaki - Twoja postać nie potrzebuje uczyć się magii, aby używać jej zupełnych podstaw. Jako wiedźmin masz do dyspozycji kilka podstawowych zaklęć, z których możesz korzystać (Aard - znak pozwalający na wytworzenie i odepchnięcie obiektu energii kinetycznej. Aksji - znak uspokajający i hipnotyzujący, polega na kontrolowaniu emocji lub wprowadzaniu w stan hipnozy. Heliotrop - może zatrzymać lub odbić zaklęcie (do 3 poziomu), może zamortyzować upadek czy uderzenie. Igni - tworzy chmurę ognia w postaci stożka. Quen - znak tworzący barierę ochronną przed czarami i przedmiotami (do 4 poziomu magii). Somne - działa podobnie do Aksji, wprowadza w sen. Yrden - zabezpiecza nieprzekraczalny obszar). ☆ Mutant - Twoja postać jest odporna na choroby oraz klątwy i zaklęcia do 2 poziomu, dodatkowo widzi w nocy (tak, jak kot) i ma bardzo wyostrzone wszystkie zmysły (z łatwością usłyszy, o czym szepczecie w kącie dziewczyny. Tak, Wy, w domu na przeciwko!). Lista osób z genetyką: @Geralt Row (3)
LIKANTROP Poziom 1: automatyczny Poziom 2: 20 pkt magii Poziom 3: 30 pkt magii
☆ Pełnia świadomości - dzięki swoim umiejętnościom możesz przemieniać się w wilkołaka kiedy chcesz. Pamiętaj, że raz w rozdziale musisz rozegrać swoją przemianę (wymyślasz czas pełni), inaczej tracisz punkty magii. UWAGA! Rozgrywkę, w której przemieniasz się, musisz umieścić w dziale z misjami. ☆ Gruba skóra - obniżasz siłę zaklęć, które są w Ciebie rzucane, o 1 poziom magii. Lista osób z genetyką: @Wilk (1) @Wolfgang von Braun (1) @Bestia (1)
HEROS I poziom: automatycznie II poziom: 40 punktów magii III poziom: 50 punktów magii ☆ Supersiła - moc herosa to jego muskuły, dlatego często gęsto zdarza im się wyrwać przypadkiem drzewo z korzeniami, kiedy się wkurzą. Lepiej z nimi nie zadzieraj! ☆ Odporność Achillesa - herosi nie mogą zostać zranieni, bo mają jeden słaby punkt, o którym wiedzą nieliczni. Nie mogą zostać również skrzywdzeni przez magię słabszą, niż poziom 5. Lista osób z genetyką: @Ares (2) @Akihide Yuuto Kuroda (1) @Edmund Mograine (2)
SMOK I poziom: automatycznie II poziom: 60 punktów magii III poziom: 70 punktów magii ☆ Wielki jak stodoła - smoki to olbrzymie gady, które do najmniejszych nie należą. Pamiętaj, żeby nie przemieniać się wewnątrz budynków, co by ich lepiej nie zniszczyć! ☆ Gorący oddech, twarda skóra - kiedy jesteś pod postacią smoka, automatycznie jesteś odporny na ataki do 5 poziomu (umiejętności zwykłych, bez specjalizacji), a także zyskujesz umiejętność ziania ogniem. Pamiętaj, żeby się za długo nim nie bawić, bo możesz się sparzyć! ☆ Żywiołak ognia - osoby z genetyką smok są bardzo wrażliwe na magię lodu. Każdy poziom magii lodu, który jest używany przeciwko Tobie, traktowany jest jak 2 poziomy wyższy. ☆ Władca umysłów - smoki to bardzo przebiegłe istoty. Niewiele osób wie, że używają do tego wrodzonego talentu do hipnozy i telepatii. Pod postacią smoka możesz słyszeć myśli osób do 3 poziomu włącznie, a także 3 razy podczas wątku rzucać umiejętność hipnozy, która działa na wszystkie postaci do poziomu 4. Hipnoza sprawia, że postać przez najbliższe 5 dowolnych postów będzie mówić tylko prawdę, a także pała do Ciebie sympatią i nie zachowuje się w stosunku do Ciebie agresywnie. Lista osób z genetyką: @Nathaniel Bale (1)
STRAŻNIK - GENETYKA NIEDOSTĘPNA FABULARNIE! Poziom 1: automatyczny - każdy Strażnik żyjący w grze zaczyna grę z tym poziomem genetyki.
☆ Niewrażliwość - Strażnicy są odporni na ataki do poziomu mistrzowskiego. W przypadku zaabsorbowania mocy przez innego Strażnika, jego odporność wzrasta poziom wyżej. ☆ Arcymistrz Magii - po odzyskaniu magii od razu odzyskujesz swoje siły. ☆ Artysta Kreator - im potężniejszy Strażnik, tym więcej potrafi: od naprawiania zniszczonych Krain, po tworzenie całkowicie nowych.
Lista osób z genetyką: @Trixie Bell - Kod:
-
[b]Postać:[/b] TU WPISZ [b]Chcę kupić umiejętność:[/b] TU WPISZ [b]Wydaję:[/b] TU WPISZ SUMĘ PKT MAGII |
|