Czarnoksiężnik z Angmaru ☆ Władca Pierścieni ☆ magiczny ☆ 80% pamięci ___________________________________________
Charakter bohatera Zmiany w życiu Misericordy trochę utemperowały jej charakter. Nie rzuca się na każdego z pięściami, bo zapoznała się z zasadami panującymi w nowym świecie. Nie zmienia to jednak faktu, że jest oschła ( nie pozwoli niepowołanym osobom zbliżyć się do siebie), cięta (od razu zakłada, że ktoś jest gorszy i nie jest za przyjemna dla niego), sarkastyczna (w końcu każdego bawi wpędzanie w błąd innych), ironiczna, samolubna, egoistyczna (własne dobro przede wszystkim, no chyba, że chodzi o JEGO, ale najpierw musi go sobie przypomnieć) i wredna (często nieświadomie). Ma poczucie humoru. Nie rozumie, dlaczego ludzie nie padają jej do stóp. Uważa, że są za głupi na to, by dostrzec, kto jest prawdziwym władcą. Nie zmienia to jednak faktu, że potrafi być lojalna i gdy znajdzie "tą osobę, której szuka i musi sobie przypomnieć, kim ona jest" to zawsze będzie mogła na nią liczyć, podobnie jak czarne charaktery, które lubi przy sobie składować Misa. Uwielbia kłamać. Często ma sadystyczne myśli, wybucha niekontrolowanym śmiechem i czasem sama nie wie, czy aby nie jest chora psychicznie, ale to właśnie jej urok osobisty!
Kilka słów o zyciu w bajce Kiedyś była (a może raczej był) wielkim władcą. Po otrzymaniu najpotężniejszego pierścienia z Dziewięciu Pierścieni Władzy zmieniła się nie do poznania. Marzenie o wielkiej mocy przerodziło się w koszmar, bo została na zawsze zniewolona jako upiór. Od tego czasu jako Nazgul służyła Sauronowi. Nie to, że jej to przeszkadzało. Była tym zafascynowana, zwłaszcza, że od samego początku była przywódcą Nazguli. Ciemność coraz bardziej wkradała się do jej serca aż w końcu całkowicie ją opętała. Walczyła w wojnie przeciwko ludziom i elfom, ale po porażce Saurona musiała opuścić Śródziemie. Oczywiście nie na zawsze. Założyła swoje królestwo w Angmarze i przyjęła tytuł Czarnoksiężnika z Angmaru. Musiała ukryć swoją tożsamość by osiągnąć swój cel - zniszczenie państw skłóconych Dúnedainów z podzielonego Arnoru. Dokonała tego po wielu zażartych i krwawych bitwach. Niestety po porażce z armiami Gondoru musiała uciekać z północy. Zebrawszy pozostałe Nazgule, wróciła do Mordoru, gdzie założyła swoją siedzibę w Minas Morgul i odtąd czekała na powrót swojego władcy. Gdy zaczęła się "wojna o pierścień" zaatakowała Osgiliath i zdobyła jego wschodnią część. Następnie rozpoczęła poszukiwania Jedynego Pierścienia. Mało brakowało, a ukradłaby upragnioną biżuterię, ale przeszkodziły jej w tym wody rzeki, które pochłonęły ją i pozostałych Czarnych Jeźdźców. Po porażce nie pozostało jej nic innego, jak tylko zniszczenie tych dobrych charakterów, które przyczyniły się do jej małej klęski. Jej pan nie mógł się na niej zawieść. Usłyszała wtedy o planie mrocznej części mieszkańców Fairylandu. Postanowiła również wziąć w tym udział więc całą swoją mocą wspierała te niecne przedsięwzięcie.
Informacje o współczesnym zyciu Misericorde nie odnajduje się w nowej sytuacji. Jest niezadowolona, że jej dawne życie umknęło jej sprzed nosa. Szuka sposobu na powrót. Znalazła jednak pracę, bo nikt tu nie rozumie jej wyższości i władzy jaką otrzymała. Pracuje jako aktorka. Gra najczęściej w horrorach. Czasem weźmie udział w jakiejś sesji zdjęciowej. Nie narzeka na biedę. Nie ma za wielu znajomych więc raczej nie można jej spotkać w otoczeniu ludzi. No chyba, że upodobała sobie kogoś (oczywiście trzeba było zasłużyć na taki zaszczyt). Ciągle szuka pierścienia pomimo, że nie wie jak wygląda, ale jest przekonana, że jak go zobaczy to będzie wiedziała, że to ten właściwy, który pomoże jej wrócić do domu. Ma dwa koty - Lucyfera i Truciznę. Uwielbia się z nimi 'bawić', np zrzucając je ze schodów, tykając patykiem, ciągając za ogon. Kiedyś w tej gromadce była jeszcze Persefona, ale Miss chciała sprawdzić zdolność latania kotów w tym świecie więc biedactwo miało przykry wypadek... Do jej zainteresowań można dodać również kpienie z ludzi i knucie intryg. Uwielbia robić 'przedstawienia'. Wtedy pozwala sobie na pozbycie się swojej otoczki i potrafi cała na różowo wypaść na miasto by przyprawić kogoś o zawał. Jej codzienny strój składa się oczywiście z ciemnych rzeczy, nie wspominając oczywiście mocnego makijażu, więc ogromne musi być zdziwienie ludzi, którzy chociaż raz widzieli Misericorde. Jest uzależniona od słodyczy, ale nie mówi o tym nikomu.
Zachowane wspomnienia Misericorde pamięta ponad połowę swojego życia. Potrafi dokładnie opisać stoczone walki, lot na dzikich bestiach, a nawet pogoń za pierścieniem z resztą przerażających stworów. Jest pewna: ☆ założenia własnego królestwa, ☆ poszukiwaniach pierścienia ( choć nie wie po co i dla kogo - może to jakiś narzeczony ! ) ☆ zorganizowania armii, ☆ wojny z ludźmi. Nie pamięta niczego, co się działo przed przemianą w upiora.
___________________________________________
Bad Spell ☆ 20 ☆ aktorka ☆ Felice Fawn
Ostatnio zmieniony przez Misericorde Black dnia Pon 17 Lut - 19:40, w całości zmieniany 8 razy
Gość
Gość
Re: Misericorde Black Nie 16 Lut - 22:02
Karta jest trochę zbyt krótka, więc proszę o rozwinięcie, zwłaszcza życia w bajce i tego obecnego, przy okazji wspomnij może, dlaczego Misericorde znalazła się w Bad Spell. Jaki był jej wkład w rzucanie złego zaklęcia?
Gość
Gość
Re: Misericorde Black Pon 17 Lut - 20:13
Karta nie jest zbyt długa i z historii postaci dałoby się z pewnością jeszcze sporo wyciągnąć, jednak wszelkie najważniejsze fakty zostały zawarte. Bardzo podoba mi się sam pomysł na czarny charakter, bo osobiście jestem wielką fanką twórczości Tolkiena. O dziwo!, zabieg ze zmianą płci do mnie przemawia. Może to przez ten wygląd i uroczo paskudny charakterek panienki Misericorde (której imię, tak swoją drogą, mnie urzekło), a może coś innego, lecz zdecydowanie jestem w tym na TAK. Ponadto uznanie Jedynego Pierścienia za błyskotkę zaręczynową wręcz pokochałam. <3 Mam nadzieję, że zostaniesz z nami na dłużej i fabularnie rozwiniesz swoją postać.
//Z racji głębszych (nieprzemyślanych) przemyśleń w mej chorej głowie - zamieniam otrzymane przedmioty i punkty. W takiej sytuacji postać otrzymuje Nóż mroku oraz 15 punktów magii.